alquezar

SORTIDA MANYA

Aquest 2015, la sortida de la taverna “Ball del Drac” la vam fer a Alquézar i Jaca, a la província aragonesa d’Osca.

Dissabte 19 a trenc d’alba sortia l’expedició de quaranta montblanquins (bastoners, col·laboradors de la taverna i acompanyants) i no vam aturar-nos fins a la comarca de Somontano de Barbastre on vam esmorzar. A continuació vam arribar a Alquézar, població emmurallada com el nostre Montblanc, amb una plaça major porticada com el nostre Montblanc, i on els més valents van poder passar per les passarel·les del riu Vero. Uf! No apte per a cardíacs! A continuació, excel·lent dinar a Casa Gervasio i sortida vers Jaca, on els bastoners van fer-se notar en una nit llarga, molt llarga…

L’endemà al matí vam visitar la Ciutadella de Jaca, impressionant monument militar que controlava tot el pas sud dels Pirineus centrals. Va ser un matí molt diverit, amb son… però divertit! A continuació, visita al conegut Museu de Miniatures Militars de Jaca, dinar i viatge de retorn a Montblanc. Una gran jornada!